ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ И РЕКЛАМАЦИЯ


1. Срокът за връщане е 30 /тридесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката. В обратно изпратената пратка освен формуляр за връщане на закупена стока, трябва да бъде приложено и доказателството за закупуването (касов бон, фактура). Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, без нарушена опаковка.

2. Стоката може да бъде върната до офиса на фирмата чрез куриер на СПИДИ. Пратки, изпратени с наложен платеж не се приемат. След получаване на върната стока и прегледа й от сервизен техник (информация, за което ще бъде изпратена по e-mail или телефон), стойността се възстановява на Клиента – по сметка в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни. Стока, чието връщане/рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, ако не е в изряден търговски вид) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка.

3. Ако по някаква причина Клиентът е сбъркал и е посочил друг продукт от това, което е искал и до изпращане на поръчката не е установил грешката си, може да се свърже в офиса на фирмата, за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се разглежда индивидуално.

4. Разходите за връщане на продукт са за сметка на Клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа се доплаща разликата. Търговецът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение, ако обстоятелствата го налагат. На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента.

5. Продукти, изискващи подмяна, първо трябва да бъдат върнати на посочения адрес, след което ще се заменят.

 

Линк за сваляне на формуляра: 


https://cdn.shopify.com/s/files/1/0653/2507/2643/files/465106ae4981161dc961106235bcf415.pdf?v=1673370107